Hook 18-10-14


18. října 2014, autor skraloup13,



Skončilo druhé kolo senátních voleb, v televizi se momentálně pan Moravec snaží naplnit čas jemu určený, tedy lehce mi připomíná kuchaře Hrušku, akorát že ten vaří z ničeho, zatímco pan Moravec vaří z vody, jinak oba pánové ve stejným levelu a spíš než to, kdo bude dalších šest let tlouct v prostorách bývalého úvaziště koní nesvéprávné špačky mne zaujalo jedno info, které mne pobavilo moc, tedy že kolem železničních tratí vyrůstaj betonový koryta, který maj zabránit pronikání neschváleného hluku do okolí, jde až o čtyři metry vysoké železobetonové stěny, je jich už nějakejch dvěstě kilometrů, z cesty vlakem dokážou udělat dokonalej depresivní voser, znamenitě zvýšily odbyt antidepresiv a jelikož my, pohrobci Husitů jsme děsně pracovití, tak nejenže tyto stěny oddělují trať od míst, kde žijí lidé, ale oddělují ji i od míst, kde se pouze klátěj stromy, mezi sebou, oddělují ji od meandrů a neposečených luk, od pravidelně zaplavovaných niv, od bezprizorních holin, které ne nepodobny roztroušené skleróze jsou nahodile rozesety po krajině, prostě jebem ty monstrózní stěny kde se dá a vy jedete betonovým korytem a máte pocit, že statujete v nějakým přiblblým scifi snímku s názvem Betonová, nikoliv Modrá planeta a sice jo, jeden týpek, co svůj život zasvětil navrácení jeskynního medvěda do krajiny si to děsně pochvaluje, ale myslím že je jedinej a navíc stejně navrátí kulový, protože momentálně bydlí v Bohnicích, chodí do keramickej dílny a na medvědy mu čas skoro nezbejvá a požárníci jsou z toho hin, jelikož dělali cvičení a simulovali, že za zdí je neštěstí a vlak převrácenej a plameny a zmar a vzali to nejtěžší pneumatický kladivo, obrovský a neúprosný a bušili do zdi a po hoďce to vzdali, jelikož do betonu udělali jen takový malý mělký jamky a jejich velitel pan Tupý prohlásil, že se současnou technikou nemaj šanci se probourat skrz a jedině snad tu zeď rozebrat, jeřábem, jenže takovej jeřáb taky všude nezajede a možná by šla vyhodit do vzduchu, dynamitem, akorát že by to zasypalo všechny, co jsou v korytě a v prdeli a logistickej oříšek velkej a pan velitel Tupý se zamyslel a řek, že by dost pomohlo, kdyby ta zeď byla prvák nižší a druhák kdyby byla z prostupnějšího materiálu, třeba z pletiva a česká firma Prokop Rail přišla s tím, že oni by stavěli zdi jen metr vysoký, co dou překročit, před hlukem chráněj stejně jak čtyřmetrový, jsou levnější a prakticky si jich nevšimnete a pan Trávníček ze Správy železniční dopravní cesty řek, že to zní děsně zajímavě, že se tím stát bude zabejvat, protože na prvním místě je člověk a jim jde pouze a jen o to, aby sloužili lidu, zvlášť tomu, co teď nasranej zírá z oken jedoucího vlaku do betonu a tedy není vyloučený, že se těch dvěstě kiláků betonovejch tunelů zruší a postavěj se nenápadný metrový zdi a bude a já jsem moc a moc rád, že žiju v tejhle dada zemi, že na vedoucích postech je to jeden pacient vedle druhýho, že máme blahobyt a peněz jak sraček, že můžeme stavět a bourat a zase stavět a pudu do sporu s každým, kdo by chtěl remcat a kafrat a láteřit, protože prostě to, že se kolem tratí postaví dvěstě kiláků železobetonovejch zdí, následně se zjistí, že jsou k hovnu, zbouraj se a postavěj se menší, levnější a funkční, tak tohle je dokonalý maximálně. By mě zajímalo, co tam nahoře maj za matroš. Podle mě to musí bejt něco hodně vyšlechtěnýho. Tak.
Tačvúd s Gekonem se mě ráno ptali, jestli pudem ven. Sem jim řek, že jo. Se těšej.
Dnes bude hezky. Jeden z posledních slušnejch víkendů.
To je vše.







Zařazeno v kategorii Četba na pokračování, Glosy od Hooka





Přidat komentář

Pro vložení komentáře je třeba být přihlášen/a




Copyright © 2010 Literární net Sůvička