Brian Tracy: Zaměstnejte ty nejlepší lidi


4. března 2016, autor Renata Petrickova,



 

Pracujete s lidmi a chcete od nich, aby nějakým způsobem pracovali pro vás nebo v týmové spolupráci? Pak je tato kniha to pravé, protože velmi lidským a zároveň logickým způsobem podává princip lidské spolupráce. Klíčové myšlenky, metody a techniky, jak vybrat spolupracovníka tak, aby vám výrazně pomohl k lepším výkonům, aby byl s vámi spokojený a našel s vámi to pravé souznění. Ono to nakonec není vůbec těžké.

Ona nakonec tato knížka vůbec není složitá.

 

1500204-Synergie-Zamestnejte ty nejlepsi-obalka-BC.indd

 

Budete ji mít přečtenou natošup, navíc styl, jakým je psaná, je velice strhující, čtivý a chvílemi až zábavný. Po přečtení se mi v hlavě jako v osnově srovnaly základní myšlenky, které chtěl Brian Tracy říct. Všechno, co tu o svém správném postupu a vztahu k zaměstnancům píše, má zcela zásadní význam. Dobře totiž uvádí, že právě zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí vašeho podnikání! Právě tito lidé jsou totiž ti, kteří budují budoucnost vaší firmy.

 

Pokud nemáte dobré lidi, nebude vám fungovat nic.

 

Možná dobré zamyšlení…

 

Dobře by se mohlo vésti každému, kdo si těchto 21 jednoduchých a ihned použitelných rad přečte a POUZE se nad nimi zamyslí. Podívá se do historie svého podnikání a vztahů se zaměstnanci a ihned uvidí, kde tehdy dělal chybu. Jen na to nyní Brian Tracy ukázal prstem.

 

Stačilo tak málo a jsem si naprosto jistá, že jste to tušili taky. Neuvěřitelná jednoduchost, několik kroků, jak vést s potenciálními zaměstnanci rozhovory. Například drobná rada, investovat trochu času a setkat se se zaměstnancem a kandidátem na zaměstnance třikrát.  Nejprve při konkurzu, pak ho pozvat na kafe do kavárny, kde se uvolní a poznáme jeho lidskou stránku a potřetí ho pozvat rovnou tam, kde bude pracovat. Uvidíme ho v přirozeném prostředí, jak do něj zapadá, jak si rozumí s budoucími kolegy apod.

 

Drobnosti, které unikají, pokud konkurz děláme pouze jednou nebo najímáme lidi na základě prvotních dojmů nebo pouhých informací ze životopisu. Firma je tak trochu jako rodina, musíme si dobře volit, koho do ní pustíme. Ten člověk jí musí být přínosem, nikoliv přítěží.

 

Je až s podivem, jak toto zdánlivě těžké personální téma dokázal autor odlehčit tak, že vznikla neskutečně lehce čtivá kniha. Budete se usmívat!

 

O autorovi:

 

Brian Tracy je světovou špičkou v oblasti leadershipu, managementu, prodeje a koučinku. Je jednou z největších osobností v oblasti osobního a profesního rozvoje. Zabývá se tématy, jako je kreativita, prodej, dosahování cílů, vnitřní motivace, strategie, úspěch a mnoho dalších.

 

Zároveň je i předsedou představenstva a generálním ředitelem společnosti Brian Tracy International, která se specializuje na vzdělávání a rozvoj jednotlivců i celých organizací. Jako konzultant Tracy pracoval pro světově známé firmy (např. IBM a MacDonnelDouglas) a koučoval mnoho významných manažerů. Postupy, které ve svých knihách nabízí, jsou prověřené, praktické a efektivní.

 

Brian Tracy je jedním z nejprodávanějších autorů, vydal více než 45 bestsellerů, které byly předloženy do desítek jazyků. Napsal například: Cíle, 21 tajemství úspěchu, Staňte se hvězdou mezi prodejci, Letový plán nebo Kouzlo osobnosti jako mocná zbraň.

 

Vydala Synergie Publishing SE, 2015, www.synergiepublishing.com

 







Zařazeno v kategorii Knihy, recenze





Přidat komentář

Pro vložení komentáře je třeba být přihlášen/a




Copyright © 2010 Literární net Sůvička